Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ζητάτε συνένοχο ρε;

Δηλαδή σον και καλά, να γίνει κυβέρνηση με ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ε; Ζητάτε συνένοχο ρε; και ζητάτε συνένοχο την ψήφο του λαού; Αν σας ήθελε θα σας ψήφιζε.. Αφού το συμφέρον της χώρας είναι ένα γιατί δεν κάνετε κυβέρνηση με στόχο το συμφέρον του λαού της Ελλάδας; Επειδή δώσατε την υπογραφή σας στα αφεντικά σας φοβάστε τις κυρώσεις; Ξεφτιλιστείτε κι άλλο ρε... Τσίπρα, αν σου δώσει ο κόσμος και άλλη δύναμη και τους προδώσεις, θα σε φάνε ζωντανό φίλε.. και πρώτος εγώ... Όλο το καλοκαίρι πέρυσι ζητούσαμε να πάρουν το Μνημόνιο και να φύγουν απο εδώ. Δεν μας ρώτησε κανείς για την άποψη μας. Όταν ο άλλος ο παν ηλίθιος ο Γιωργάκης είπε τη λέξη δημοψήφισμα ήρθαν τα πάνω κάτω. Άρα δεν θέλει κανείς την άποψη μας.. ΟΧΙ ρε.. Για να βάλετε χέρι στο μέλλον μου, στα όνειρά μου και την τσέπη μου πρέπει να ρωτήσετε. Το έχω πει ξανά. Ο δρόμος του Τσίπρα δεν είναι καθόλου εύκολος.. Όμως χρειάζεται RESTART το πράγμα.. Άντε κάντε το μπάς και κάνουμε το κράτος απο την αρχη. Να δουλέψουν οι νόμοι και να γίνει η φορολογία πιο δίκαιη.. Να γίνει η ζωή μας πάλι με αξίες, να προοδεύει ο ικανός και να αρχίσουμε να παράγουμε τρόφιμα και πράγματα.. Αλλά όχι με 300 ευρώ μισθό κερδίζοντας ο τραπεζίτης. Να δουλέψω με 300 ευρώ για να βγει η χώρα απο το τούνελ και να γεμίζει κάπως το ταμείο της. Όχι να τα τρώνε πολιτικοί και τραπεζίτες..

Ελεύθερος Πολίτης