Στερημένη από ακαδημαϊκό όραμα και στρατηγική για την εκπαίδευση και την έρευνα, χαρακτηρίζει την πρόταση του υπουργείου Παιδείας για τη μεταρρύθμιση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μυλόπουλος, υποστηρίζοντας ότι οι προτάσεις που κατέθεσαν τα πανεπιστήμια για τη μεταρρύθμισή τους, δεν εισακούστηκαν.
Σε δήλωσή του, ο πρύτανης αναφέρει ότι η πρόταση του υπουργείου εξαντλείται σε αποσπασματικές ρυθμίσεις που αντιγράφουν διεθνή μοντέλα ιδιωτικών ιδρυμάτων με σκοπό τη χειραγώγηση των ΑΕΙ, ενώ καταργεί το δημόσιο χαρακτήρα των πανεπιστημίων, τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοδιοίκησή τους και την εσωτερική δημοκρατία, δημιουργώντας ένα αυταρχικό και ολοκληρωτικό μοντέλο διοίκησης.
Όπως επισημαίνει ο πρύτανης του ΑΠΘ, οι σπουδές υποβαθμίζονται με τα ταχύρρυθμα τριετή προγράμματα σπουδών και η δυαρχία (προέδρου – πρύτανη), καθιστά αναποτελεσματική τη διοίκηση των πανεπιστημίων, ενώ ο απόλυτος έλεγχος της διοίκησης των πανεπιστημίων από ένα ολιγομελές σώμα (Συμβούλιο) θα ενισχύσει τη συναλλαγή και τη διαφθορά.
πηγή: http://www.tsantiri.gr
Σε δήλωσή του, ο πρύτανης αναφέρει ότι η πρόταση του υπουργείου εξαντλείται σε αποσπασματικές ρυθμίσεις που αντιγράφουν διεθνή μοντέλα ιδιωτικών ιδρυμάτων με σκοπό τη χειραγώγηση των ΑΕΙ, ενώ καταργεί το δημόσιο χαρακτήρα των πανεπιστημίων, τη συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοδιοίκησή τους και την εσωτερική δημοκρατία, δημιουργώντας ένα αυταρχικό και ολοκληρωτικό μοντέλο διοίκησης.
Όπως επισημαίνει ο πρύτανης του ΑΠΘ, οι σπουδές υποβαθμίζονται με τα ταχύρρυθμα τριετή προγράμματα σπουδών και η δυαρχία (προέδρου – πρύτανη), καθιστά αναποτελεσματική τη διοίκηση των πανεπιστημίων, ενώ ο απόλυτος έλεγχος της διοίκησης των πανεπιστημίων από ένα ολιγομελές σώμα (Συμβούλιο) θα ενισχύσει τη συναλλαγή και τη διαφθορά.
πηγή: http://www.tsantiri.gr