Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Φιλικά, Αλέξανδρος..

Ένα video απο έναν μαθητή του 4ου Λυκείου Βύρωνα Αττικής. 
Παρουσιάστηκε στν σχολική γιορτηή για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου. Χαρακτηριστικό ει΄ναι το σχόλιο που υπάρχει κάτω απο το video στο youtube:




"Ειμαι 32 χρονων και πατερας 2 μικρων παιδιων.Ανεργος εδω και καιρο και ετοιμαζομαι να ξαναφυγω στην ξενιτια για να τα ζησω.Αν σε πουν αριστερο,σε λεω αφιπνησμενο.Αν σε πουν φασιστα,σε λεω πατριωτη.Αν σε πουν ακροδεξιο,σε λεω ευπατριδη!!!
 Μπραβο πρωτα στους γονεις σου που σε μεγαλωσαν με αρχες και αγαπη για την πατριδα.Ευγε που δεν τις απαρνηθηκες ζαλησμενος απο τις σειρηνες του σημερα..και μακαρι τα παιδια σου να σου μοιασουν.Γνησιος Ελληνας.Μπραβο Αλεξανδρε και θα σε ηθελα πολυ για φιλο μου!!
Αλέξανδρε σε ευχαριστώ που μου δίνεις οξυγόνο για να μην σβήσει αυτό που καίει μέσα μου. Παραδέχομαι ότι ώρες ώρες πάω να τα παρατήσω. Όμως μέσα μου ξέρω πως αυτό είναι το σωστό. Το πρέπον, το τίμιο και το αντρίκειο..